Re: [MISC] Post- og planlægningsprogram?

In sslug.misc, you wrote:
>Jeg har et problem jeg tror kan løses med et bedre
>postprogram end det jeg bruger i dag...
>
>Jeg får en utrolig mængde post (790 breve i sidste uge) og
>der skal gøres noget ved det hele. Noget af det kommer på
>distributionslister som denne eller <sslug@sslug>,
>hvor det ikke nødvendigvis er mig der skal tage mig af det.
>Hvis jeg kan hægte hver indkommende besked på enten en ny
>eller en eksisterende opgave og så for hver opgave have en
>status, der i det simpleste tilfælde vil være begrænset til
>"ordnet" eller "ikke ordnet", så tror jeg jeg er kommet
> [...]

Hmmm, har du haft kig på requesttracker???

http://freshmeat.net/projects/requesttracker/

Eller er det noget andet du vil have?

--
jl

- if (getenv(EDITOR) == "vim") {karma++};

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:20 CEST [an error occurred while processing this directive]