Re: [MISC] Spansk bank forærer kvart million Linux-computere væk

Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Har Den Danske Bank ikke sponsoreret en pingvin engang? De har da haft
> pingviner som sparebøsser....

Pingvinen er et levn fra dengang der var noget der hed landmandsbanken
og den hedder i øvrigt Pondus. Jeg har i øvrigt aldrig høret at Jydske
bank skulle have en pingvin som mascot, det lyder ikke sandsynligt.

--
Med venlig hilsen Poul-Erik Andreasen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:20 CEST [an error occurred while processing this directive]