Post- og planlægningsprogram?

Jeg har et problem jeg tror kan løses med et bedre
postprogram end det jeg bruger i dag...

Jeg får en utrolig mængde post (790 breve i sidste uge) og
der skal gøres noget ved det hele. Noget af det kommer på
distributionslister som denne eller <sslug@sslug>,
hvor det ikke nødvendigvis er mig der skal tage mig af det.
Hvis jeg kan hægte hver indkommende besked på enten en ny
eller en eksisterende opgave og så for hver opgave have en
status, der i det simpleste tilfælde vil være begrænset til
"ordnet" eller "ikke ordnet", så tror jeg jeg er kommet
langt.

Er der nogen der kender et post- og planlægningsprogram der
kan klare det?

Det skal helst kunne samkøres med "procmail" eller et
lignende mønstergenkendelsesbaseret postsorteringsprogram,
så jeg ikke skal gøre alt arbejdet i hånden.

Jacob
--
"Sleep is just a cheap substitute for coffee"

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:20 CEST [an error occurred while processing this directive]