Re: [MISC] Fedt med stavekontrol!

Klaus Vink wrote:

> Fra
>
> http://www.theregister.co.uk/content/4/17873.html
>
> "Speaking at the CeBit conference in Hangover, Germany, Solazzo said that IBM's
> four preferred distributors are SuSe, TurboLinux, Red Hat and ..."

Det minder mig om en af de første WordPerfect med stavekontrol.

Den kendte ikke ordet UNIX, men ét af forslagene til den rigtige
stavemåde var "anus" :-)

Mogens
Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:20 CEST [an error occurred while processing this directive]