Re: [MISC] Lidt om Kylix

"E. Sjørlund" wrote:
> [...]
> lidt klogere efter at have læst det. Jeg gjorde derefter hvad jeg altid
> gør når forvirringen breder sig, startede mc og bad den finde alt der
> hed noget med *glibc*. Det hjalp (som det faktisk plejer), der var noget
> med nogle upgrades på CD'en. Stadig med mc fik jeg derefter opgraderet
> de rpm-pakker der var på den til SuSE. Der findes på CD'en tilsvarende
> opgraderinger til RedHat og Mandrake. Angiveligt skulle disse problemer
> ikke eksistere, hvis man har en senere version af glibc. (En klog mand
> ville naturligvis have set de patches med det samme ;)

Man lærer noget nyt hverdag :-)

> Kylix lægger sig pænt ind i KDE-menuen diverse steder. Starten er som
> ved Delphi et tomt project med en form og en tilknyttet unit.

Har du Gnome installeret ? Hvis så, kunne du så ikke give et forsøg på
at køre/start Kylix der og giver et response? Det er jo ikke alle der
køre med qt og KDE :-)
Vh
--
Bjarke Bruun - E-mail: sslug@sslug http://linux.hhknet.dk
   __

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:20 CEST [an error occurred while processing this directive]