Re: [MISC] mobilix.dk crack'ed...

In <sslug@sslug> Kristian Vilmann <sslug@sslug> writes:

>Hvor finder man de tal henne?

Grafer over defaced websites per OS findes på
http://www.attrition.org/mirror/attrition/os-graphs.html

www.attrition.org registrerer stort set alle defacements,
og har også mirrors af de defacede sider.

Markeds-andelen mellem Apache og IIS kan findes på
http://www.netcraft.com/survey/

--
Henrik Storner      | "ATA100 is another testimony to the fact that
<sslug@sslug> |  pigs can be made to fly given sufficient thrust"