PHP og sendmail...

Jeg kører linux-server med apache og har en bruger som bruger php.... han
har så lavet en side hvor man skal kunne sende en mail til sig selv(ved at
skrive sin mail-addr.). Jeg har så installeret sendmail, og kan godt sende
til mig selv, og en anden jeg kender...vi har begge Teledk, så det kan være
derfor(me don't know)....

I php.ini, står der at det kun er windows users der skal benytte SMTP-linjen
i den.....

De to andre som har prøvet det har worldonline og Get2net....

Hvis I har brug for mere info så bare skriv til... det er mig et stort
problem at få det til at virke.....