Re: [MISC] Pingviner på bordet

On Fri, 16 Mar 2001, Joachim Holst wrote:

> Om någon är intresserad, så finns det pingvin lampor att köpa på Harald Nyborg

Denne?
http://www.harald-nyborg.se/svcatalog/hncommerce/merinfo.asp?varenr=4443

I DK koster den kr. 99,-:
http://www.harald-nyborg.dk/hncatalog/hncommerce/merinfo.asp?varenr=4443

fås også i gul.

mvh/hans
--
Hamletsgade 4 - 201, DK-2200 København N, Phone: +45 2264 8020
http://schou.dk

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:21 CEST [an error occurred while processing this directive]