Re: [MISC] mobilix.dk crack'ed...

On Fri, 16 Mar 2001, Ole Tange wrote:

> :

> Det er i hvert fald FUD.

Jeg er enig med dig i at det er FUD. Men,

> Det kan godt være, at Mobilix ikke kan holde sin IIS installation
> sikker, men der er andre, der har bevist, at det kan lade sig gøre.

Nej, det er der ikke. Du kan aldrig konkludere at det er bevist, bare
fordi man ikke har haft et indbrud. Det ved du også godt.

Mere korrekt, må man kunne tillade sig at sige, at så længe man baserer
sig på produkter hvor man ikke selv kan auditere sikkerheden (eller lade
tredjemand man stoler på gøre det), men må stole på producentens
forsikringer, kan man ikke være sikker på at man er "sikret".  Da
produkter fra MS generelt falder i denne gruppe, må man kunne udlede at
der er en vis risiko for at man vil kunne blive udsat for det Mobilix
har oplevet, når man baserer sig på MS produkter.

Enig?

> Jeg skal lade det være udsagt, hvad der koster flest ressourcer at
> holde sikker.

Især fordi det afhænger af den ekspertise man har til rådighed/mulighed
for at købe.

Mads

If a man says something in a forest and there are no women around to
hear him, is he still wrong?

                                        - Anonymous