Re: [MISC] Bliv klogere!

In <sslug@sslug> Anders Melchiorsen <sslug@sslug> writes:

>Er der nogen, der ved, om Mobilix' ADSL virker under Linux? De skriver
>godt nok, at det ikke er understøttet - men derfor kan det jo godt
>virke.

Deres nuværende løsning virker ikke. De regner med at komme med en
ny udgave af adsl (med en router-opkobling) som virker med Linux.

Det er i al fald hvad deres hotline fortalte mig for halvanden
uge siden.
--
Henrik Storner      | "ATA100 is another testimony to the fact that
<sslug@sslug> |  pigs can be made to fly given sufficient thrust"