Re: [MISC] Kan du få Odense Studenterradio til at køre Linux?

Prøv at kontakte XFM....
(Er selv tidligere xfm'er ;-) )
Vi forsøgt os med Linux som det primære OS.
Detsværre er det nogle år side...og Linux var ikke klar til det
dengang!...det mener jeg dog det er idag...
Det eneste der er et STORT problem er lydredigering, der er der desværre
ikke noget altenativ (til Windows)...

mvh.
Martin W