Re: [MISC] PTO til president!

On Thu, 15 Mar 2001, Snoozo wrote:

> Og der er noget galt med vores lands reklameværdi, hvis vi som nation skal
> lade dronningen og kongehuset gøre reklame for os.  Det er noget vore større
> danske firmaer i form af for eksempel Novo, Carlsberg og A.P burde gøre.

Hold da op hvor kedeligt. Er erhvervslivet virkelig det
eneste man har lov at tillæge "værdi"? Er andre værdier så
håbløst gammeldags at vores land ikke må være kendt for
andet?

Man kan mene hvad man vil om kongehuset. Og det er der mange
der gør. Men jeg vil ærlig talt hellere være kendt for både
Novo og en dronning, en kun for et erhvervsliv.

--
Hanne Munkholm         sslug@sslug

Let us bulid a nightmare nation
learn and work as never yet