Re: [MISC] PTO til president!

On Wed, 14 Mar 2001, Thomas Krath wrote:

> Selvfølgelig, det var det jeg mente.

Og, hvorfor føler du det er interessant? Alvorligt talt.

> Hmm... Det er jo vores penge de bruger.

Folketinget bruges vores penge. De tildeler dronningen penge. Jeg kan
nævne ting for milliarder hvor jeg gerne så at der blev redegjort for
hvorfor man har valgt at bruge pengene som man har valgt. I den
sammenhæng synes jeg det er ret ligemeget hvor mange % af dronningens
midler (to cifret millionbeløb årligt) hun bruger til hvad.

Hun passer sit job glimrende, og hvis jeg skulle have et job som hende, og
fratages grundlæggende rettigheder, ville jeg sgu også forlange mange
mange penge. Og tillade mig at være arrogant nok til ikke at redegøre for
hvad de blev brugt til, hvis det passede mig.

Mads

My shell can beat your shell. So there!