Re: [MISC] Bliv klogere!

On 14 Mar 2001, Anders Melchiorsen wrote:

> Hey,
>
> jeg har ikke set det omtalt her, og kunne ikke umiddelbart finde noget
> ved en hurtig søgning. Så:
>
> Er der nogen, der ved, om Mobilix' ADSL virker under Linux? De skriver
> godt nok, at det ikke er understøttet - men derfor kan det jo godt
> virke.

Ring og spørg. Hvis de bruger en ADSL router skulle der ikke være nogen
problemer. Hvis de er rigtigt snotåndsvage kan de måske finde på at bruge
et eller andet windows-only til f.eks. at oprette mail adresser, hvad ved
jeg.

Mads

During the ILOVEYOU Outlook Email Virus outbreak, some organisations disabled
their mail system and issued warnings over the intercom. The Joys of Windows...