Re: [MISC] PTO til president!

Ole Tange wrote:
> Hov:
> Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til:
> Brinckmann, Kim Kim er absolut åben over for Fri Software.

Det er godt! Men det er formodeligt kun ministeren der kan
udvide antallet af medlemmer i IT-kredsen. :*)

Derfor er det vigtigt at anmode om at PTO skal inkluderes i
regeringens IT-kreds, fx. ved at være medunderskriver på den
anmodning jeg har postet til dk.itpolitik, eller ved selv
at skrive til ministeren.

--
    No matter how fast light travels it finds *
    the darkness has always got there first,  *  Carsten Svaneborg
	     and is waiting for it.           *   zqex at risoe.dk
	-- (Terry Pratchett, Reaper Man)      *