Mest inkompetente source-distribution?

Hvad er det mest inkompetente I nogen sinde har set, når I selv har
oversat programmer?

Denne tager måske prisen:

Jeg henter source-pakken ned, pakker ud og læser selvfølgelig
dokumentationen (Nej, jeg læser Makefilen og retter det
nødvendige). Jeg skriver "make" og programmet oversætter hvorefter jeg
kan sikre mig at alt gik godt.

Dernæst su'er jeg til root og skriver "make install" og afslutter
su. da der lige var en option jeg ikke havde sat korrekt, da jeg
skulle bruge programmet rigtigt, prøver jeg selvfølgelig at rette
Makefilen, men se "make install" har lavet en "chown -R root.root ."
eller noget ligende.

Det er dumt, meningsløst, van(d)vittigt og inkompetent.

--
Free beer får det bedste frem i en pingvin.
http://peter.makholm.net/beer/