Re: [MISC] [OT] Ny maskine til datalogerne på DIKU

On Sat, Mar 10, 2001 at 19:23:25 +0100, Christoffer Hall-Frederiksen wrote:

> Skal vi bare sige at det ikke imponerer. Jeg har lavet kørsler for
> både mokkukalfe (Sun'en) og for tandgrisner (Dual P-III 933). Da der
> var en enkelt bruger der lå og brugte to af mokkukalfes 24 CPUer, har
> jeg også kør alle benchmarks på guldfaxe (en e450, 2 x UltraSPARC 400
> og 1.5 Gb ram). Jeg tror specielt at mokkurkalfe lider unødigt i

24 CPU'ere , hvad med en test der er beregnet til 24 CPU'ere :))
så skal vi se om Dual P-III 933 kan følge med ...

Eller hvad med mange samtidige brugere ?
Jeg ville gætte på at I/O er bedre på Sun, fremfor standard PC hardware.

Det ville ikke undre at en single-CPU process er hurtigere
på en P-III 933 end en enkelt CPU på Sun.

Hvis mokkukalfe er til for at køre en enkelt process/program til
så er en P-III/933 sikkert hurtigere så længe der ikke er for mange
brugere, men ellers....

--
Frank Damgaard