Re: [MISC] [OT] Ny maskine til datalogerne på DIKU

On Thu, Mar 08, 2001 at 11:50:46AM +0100, Søren Kongstad wrote:
> [...]

tja ....

Ja det _lyder_ kækt. Men det betyder ikke at det er det.

Nej, som 2dels studerende skal du mere glæde dig til den spand
linux-bokse der er blevet indkøbt til 2delen 7 stk. dual p-III 933,
men 1 Gb ram. Stol på, det er meget mere MAM end mokkukalfe.

Ja, men har du overvejet hvor latterlige de CPU'er er. De er ca. lige
så hurtige som en celeron 500 Mhz. Hvor imponeret er du nu?

Find en bog om nordisk mytologi og slå navnet mokkurkalfe op.
Se om du kan finde ironien .......

--
	Christoffer

"I'd crawl over an acre of 'Visual This++' and 'Integrated Development
That' to get to gcc, Emacs, and gdb.  Thank you."
(By Vance Petree, Virginia Power)