Re: [MISC] Anvendelse af Linux på webservere i %

Frank Damgaard <sslug@sslug> writes:

> Hvis du læser lidt på deres data, så kan de vist ikke læse din uptime
> men checker  blot af og til over nettet om serveren svarer,
> og det kan jo være netfejl eller andet i vejen.

De skriver at det netop ikke er det de gør. Hvad du beskriver kalder
de nemlig availability, som selvfølgelig afhænger af serverens
oppetid.

Og hvis det var så simpelt, så ser jeg ingen grund til at de ikke
kunne måle det på alle platforme, og ikke kun de platforme, der er
beskrevet i deres Uptime FAQ.

--
Free beer får det bedste frem i en pingvin.
http://peter.makholm.net/beer/