Re: [MISC] Anvendelse af Linux på webservere i %

On Wed, Mar 07, 2001 at 16:18:30 +0100, Hanne Munkholm wrote:

> Ja og hvor mange % der bruger Linux i Tyskland og i USA, men ikke på
> verdensplan? Eller er det mig der er blind? Det er Linux og ikke
> Apache jeg skal bruge tal for. Er de der et sted?

Der var nogle tal for Linux som servere i Computerworld for nylig (sidste uge)
Og det var ganske meget, det var sammen med en artikel om at win9x/me/....
havde 92% af desktop markedet (i forhold til 89% i forrige måling)
Men linuyx som servere havde en gevaldig fremgang, dog stadig mindre
en windows...

--
Frank Damgaard