Re: [MISC] Anvendelse af Linux på webservere i %

Peter Makholm wrote:

> Alternativt^2 hvilke servere folk bruger?
>
> http://www.netcraft.com/survey/
>
> Der kan man blandt andet ser at I er sølle 0.5 % der gidder at køre
> AOLServer.

Ja og hvor mange % der bruger Linux i Tyskland og i USA, men ikke på
verdensplan? Eller er det mig der er blind? Det er Linux og ikke
Apache jeg skal bruge tal for. Er de der et sted?

--
Hanne Munkholm         sslug@sslug
Leder af LinuxLab      http://LinuxLab.dk

Price is what you pay. Value is what you get. --Warren Buffet