Re: [MISC] Voltage regulator til Compaq Proliant 800 m PentiumPro 200Mhz?

Snoozo wrote:

> Er [MISC] pludselig gået hen, og blevet til en udgave af den blå avis ?
>
> Snoozo

Nej men det må da være okay at spørge vennerne før man begiver sig ud på
det frådende marked. Det kan folk nemlig "lugte" hvis man er på røven og
mangler noget alvorligt, hvilket afspejler sig på prisen.

Desuden er der principielt ingen begrænsninger i misc så længe man bare
opfører sig ordentligt.
--
Med venlig hilsen Poul-Erik Andreasen