Re: Sv: [MISC] Voltage regulator til Compaq Proliant 800 m PentiumPro 200Mhz?

"Andreas Ryge" <sslug@sslug> writes:

> Jeg undskylder meget, men jeg troede MISC havde plads til lidt at hvert.

Min ydmyge mening[0] er at sålænge det ikke tager overhånd (så må vi
oprette en speciel liste til det) og der er tale om specielle ting
(som ens normale hardwarepusher ikke kan klare), så er det ok.

Hardware skal nok være meget specielt før jeg vil mene at
salg/afskaffelse er relevant.

0) Man skal vel prøve noget nyt engang imellem.

--
Free beer får det bedste frem i en pingvin.
http://peter.makholm.net/beer/