Re: Sv: [MISC] Voltage regulator til Compaq Proliant 800 m PentiumPro 200Mhz?

On Mon, Mar 05, 2001 at 09:47:09 +0100, Andreas Ryge wrote:
> Jeg undskylder meget, men jeg troede MISC havde plads til lidt at hvert.
> Bl.a. forespørgsler om gammelt hardware - men jeg tog åbenbart fejl, det
> beklager jeg.

Dette er "MISC" og burde have plads til lidt af hvert.
Dog er det mest linux relateret, og til gamle hardware-stumper
findes nogle nyhedsgrupper under dk.marked.xxxxx*
hvor der er flere læsere også fra andre OS der anvender samme hardware.

Det kan måske give større resultat, så jeg håber du også har prøvet disse.

--
Frank Damgaard