Re: [MISC] Re: Førstehånds indtryk af Mandrak 8 Beta

"Kim Schulz" <sslug@sslug> wrote in message

> Tjaa man kan jo alle have fejl :o)

Du har tydeligvis flere ;)

> KDE ligner meget sig selv, men har dog fået den der nye top bar på
> vinduerne som kom med i kde2.

Jeg går ud fra at du her mener i forhold til KDE 2.0 eller 2.01?

> Ved opstart har de fået en ny splashscreen
> som kommer med irriterende lyde (næsten som windows start op) hvis man
> har lydkort i.

Jeg gætter på at det på en eller anden måde kan slåes fra...om ikke andet så
kan man da slukke for ens højtalere, og så er det vel ikke specielt ofte man
vil høre det ;-)

> efter at have smadret rundt i det i en times tid, må jeg konstatere at
> det endnu ikke er gået ned.

Det er vel det KDE generelt har været kendt for - det er generelt ret
stabilt - det er også det jeg godt kan lide ved KDE...

> Jeg ved ikke hvad i ellers er interesseret i. Sig frem og jeg skal teste
> det for jer.

Konqueor, hvordan håndterer den feks. www.zdnet.com, www.devx.com,
http://www.alistapart.com, andre sites?

/Jørgen Ramskov