Re: [MISC] Staroffice/Openoffice...

On Thu, Mar 01, 2001 at 21:20:19 +0100, Axel Eystein Jensen wrote:

> Jeg troede, (fejlagtigt?), at /etc/rc.d/rc.local gjalt for RH. Da jeg
> bruger debian, prøvede jeg at sætte det ind i /etc/init.d/ecn!

ok, det kan man jo ikke vide udfra forrige mail.
der er trods alt flest der kører RH og ikke debian som nogle af os....

> Hvorfor er du "sikker" på det?
> Jeg har ikke klippe-klistret forkert!

Jeg klistrede det ind i en tekstfil og det virkede i bash:

#!/bin/sh
if [ -e /proc/sys/net/ipv4/tcp_ecn ]; then
   echo "0" > /proc/sys/net/ipv4/tcp_ecn
fi

men vi bør vel flytte over i sslug-teknik eller sslug-prog .....

--
Frank Damgaard