Re: [MISC] Re: Førstehånds indtryk af Mandrak 8 Beta

Joergen Ramskov wrote:

> "Kim Schulz" <sslug@sslug> wrote in message

> Det fremgik relativt tydeligt :-)

:o)

> Cool...
> Glemte jeg at sige at jeg er KDE fan? ;)

Tjaa man kan jo alle have fejl :o)

Nå men her er lige mine 25øre om kde 2.1 på Mandrake 8beta:

KDE ligner meget sig selv, men har dog fået den der nye top bar på
vinduerne som kom med i kde2. Ved opstart har de fået en ny splashscreen
som kommer med irriterende lyde (næsten som windows start op) hvis man
har lydkort i.
Det er sat fint op som det plejer at være i Mandrake, og de har fået
rettet fejl med specialtegn der forsvandt i menuer osv.
efter at have smadret rundt i det i en times tid, må jeg konstatere at
det endnu ikke er gået ned.
Jeg ved ikke hvad i ellers er interesseret i. Sig frem og jeg skal teste
det for jer.

MVH
kim

--
I object to intellect without discipline;  I object to power without
constructive purpose.