Re: [MISC] Staroffice/Openoffice...

Axel Eystein Jensen wrote:

> Gider du forklare lidt nærmere? Undskyld mig, med jeg er novice!

I stedet for at fjerne ECN ved kernekompilering kan man slå
det fra ved at udføre ovenstående linie i en script, fx ved
opstart.

Hvis filen ikke findes, er det fordi ECN ikke er kompileret i
kernen.

Så man kan lægge følgende ind i /etc/rc.d/rc.local

if [ -e /proc/sys/net/ipv4/tcp_ecn ]; then
  echo "0" > /proc/sys/net/ipv4/tcp_ecn
fi

(hvis filen /proc/sys/net/ipv4/tcp_ecn eksisterer, så
skriv et nul til den).

Mogens

Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08