Re: [MISC] Re: Førstehånds indtryk af Mandrak 8 Beta

Mogens Kjaer wrote:

> Kim Schulz wrote:
>
> Hvor er supermount blevet af?
>
> - helt ærligt, jeg syntes det er rarere at sidde
> og følge med i, hvilke pakker der bliver installeret,
> i stedet for at se på billeder af gravkøer...

så vidt jeg kan se er supermount med som default nu.
og ja jeg er helt enig. Gravkøer er ikke de skoveste dyr at kigge på for
en computernørd.
Det er vist også mest en test, og jeg har forstået på den at der skulle
blive mulighed for at vælge det fra.

MVH
kim

--
A good reputation is more valuable than money.
		-- Publilius Syrus