Re: [MISC] Æresmedlemmer i sslug

Jon Bendtsen wrote:

> tja, hvad med ham der frank der ALTID svarer på alle sslug emails ??

Nu kan jeg kun komme i tanke om een frank: Frank Damgaard

Jeg har lavet lidt optælling i www.sslug.dk/emailarkiv og
talt hvor mange gange der stod "Frank Damgaard".

Optælling fra udvalgte mailling-lists:
teknik   1261
ppp        85
novice    281
-------------
ialt     1627

Tillad mig at komme med et stille udbrud: Det er fandme imponerende! :)

Så jeg vil også foreslå bestyrelsen at tænke på Frank i
den sammenhæng.

Kun få gange er det lykkedes mig at svare på [NOVICE]
før frank. Og så var mit svar ikke særligt godt.

--
best regards