Re: [MISC] PHP assigment

On Sun, 31 Oct 1999, Mogens Kjaer wrote:

> Bortset fra lige netop til parameteroverførsel har man vel
> ikke pointere i PHP3? Skulle der ikke være noget mere
> af den slags i PHP4?

Hmmm. Jeg har svært ved at skelne dokumentationen af 3 fra 4 på manual
siderne.

Damn. Jeg har flere klasser, der bruger andre klasser, f.eks.

class a {
  var $ged
  function a($minged) {
    $ged = $minged
  }
  ..
}

Hvor jeg gerne vil nøjes med, globalt set, at have een forekomst af $ged.

Damn, helt uden at tænke over det, er jeg blevet rånarret af new keywordet
:-) Ejej.

Måske kan jeg lave noget med $$var konstruktionen. Hmmm.

Mads

A series on the annoying idiosyncrasies of popular programs such as Windows,
Word and Excel features irritating or irritated animals. Word 97 Annoyances
sports a decidedly miffed opossum, while Windows 98 Annoyances gets a European
common toad, covered with warts.
                         - Elizabeth Weise, USA TODAY, on O'Reilly bookcovers