Lasat 1280mi

Hejsa.
Jeg har nogle problemer med ovenstaaende nyligt anskaffede adapter.

1. Det kan kun holde forbindelsen i nogle minutter.

2. Det "laaser" ofte og saadan en grad at jeg ikke engang kan slukke det
paa knappen paa adapteret, men maa hive stikket ud af det.

3. Den vil kun bruge een kanal. Jeg har dog ved at ringe op med minicom
faaet den til at bruge to.

4. Sikkert af samme grund som 1. kan jeg kun fa ppp-forbindelse til
WOL. Ikke TDK og mit arbejde. Den faar telfon-forbindelse, men naar den
proever oprette ppp-forbindelse afbryder en af dem? uden at jeg faar nogen
meddelelser overhovedet??

5. Er der nogen der kan angive en fornuftig initstreng til saadan et??

     Henrik Morsing          Systemadministrator
     Terrasserne 18, 189     International Data Post
     2700 Brønshøj           www.idp.dk

     38 60 69 11 - 189       sslug@sslug
     mobil: 40 40 18 04      32 83 63 39
     sslug@sslug