Re: [MISC] Staroffice på CD ?

On Sat, Oct 30, 1999 at 11:23:23AM +0200, jan johnsen wrote:
> Når jeg prøver at køre setup af Staroffice (version
> 51a_lnx.rpm) får jeg følgende besked:
>
>     error: invalid compressed (defalted) data for
> set51701.res
>   file #5: bad zipfile offset (can't find local header sig)
>   ./setup: Could not unpack file '/tmp/sv001.tmp/setup.zip
>
> Er der nogler der er klare over hvad der er galt ? Jeg er
> godtnok lidt ked at det, efter en download på 8 timer for de
> 68 MB finder man ud af at det ikke fungerer.
>
> Kan jeg sende en blank cd til en af jer derude, der så kunne
> brænde en kopi af ´en der i det mindste virker ?

DKUUG kommer med et medlemstilbud om gratis staroffice CD.
i løbet af en uge ell lign. kig www.dkuug.dk - man skal være medlem.

Jeg så også at magasinet Komputer havde staroffice på deres CD denne måned.
Jeg véd ikke om det også er til linux.

Vi får staroffice på programmet d 9 nov til hyggemøde,
der bliver nok nogle gratis cder med staroffice fra sun.

Hilsen
Keld