Re: [MISC] CD-brænding

Jon Bendtsen wrote:

> xcdroast, men den er grafisk, hvis du kan samle et bestemt dir med
> billeder og under bibs, så skulle du kunne lave et text script der brænder
> det hele automatisk for dig, ved hjælp af mkisofs og cdrecord

   Nu er det PC-skiver, jeg skal brænde, så jeg har tænkt mig at lave
ISO-images med Nero over et netværk, og skal bare have det hældt ned på en
skive på en pålidelig måde (Win98 er *sygt* til den slags!), så opgaven er
egentlig ret simpel.

   Men installation af programmet for en Linux-novice som  mig... ser ..
udfordrende .. ud...

   Tak for tippet!

    MVH  Henrik