Re: [MISC] USA indtager Danmark ??

> De kan godt læse din post. Men de læser nok ikke din, for hvorfor skulle de
> det.
> Nu har jeg været medlem af et par revolutoinære organisationer (og det gider
> vi ikke diskutere her!), det intersante er, at min post i nogle perioder
> blev sendt over københavn, når den skulle fra vejle til fredericia, og min
> pakker var der altid gået et lille hul på, så man kunne se indholdet. Og det
> er ikke usædvanligt, jeg kender mange som har haft de samme problemer.

Ikke fordi det er specielt On-topic, men hvordan kan man se at ens post
har været en tur igennem København?

Når det var stemplet i københavn, eller havde flere stempler fra forskellige byer.

Det er der foriøvrigt ikke noget odiøst i. PostDanmarks sorteringscenter
ligger i Høje Tåstrup, og der skal post fra hele landet SVJV igennem.
Det kan bedre betale sig at fragte det frem og tilbage, istedet for at
skulle sortere i mindre portioner.

Der ligger et da en stor postcentral i Fredericia, som sortere til syd-jylland. Desuden kommer et brev vel ikke to gange over storebælt i løbet af den nat det tager brevet at komme fra vejle til Frederica!?! Det ville jo være sygt!