Re: [MISC] USA indtager Danmark ??

Ta en titt på alternativet.
Somalia, intet verd å kjøpe. Intet liv verd å leve.
At noen synes det er verd å kjøpe Dansk næringsliv er da bare godt.
Men å selge personregisteret, den var nu helt revolusjonerende.
Her er det neppe noe galt med kjøperen, men snarere med selgeren,
som selger en monopoltjeneste eller?

Med Hilsen
Jim Oksvold

Jeg er begyndt og undre mig over hvad USA egentlig har gang i men hendsyn til Danmark og Danskerne??? Der er noget med at USA ejere en hel del af Teledanmark, og Postdanmark skal sælges til americanerne... Det sidste nye jeg har hørt er at USA har købt, det firma der står for vores Personnummer register... Hvad pokker skal USA med det ??? Vil de registere hele verden i en kæmpe Database eller hvad ?? Er det FBI der skal have opgraderet deres database over mennesker i Danmark eller hvad ?? Jeg syntes der er ved at gå for vidt !!!

Jeg vil gerne gøre andre meninger om dette emne, elevtuelt om der er
nogle andre ting USA har opkøbt jeg ikke har hørt om...

Men damn... Der er noget galt i Danmark !

--

	MVH
		Lennart Hansen