Re: [MISC] USA indtager Danmark ??

Øhh, personnummerregistret ligger hos det tidligere Datacentralen, som
blev solgt for 4-5 år siden. Såvidt jeg husker hed det firma der købte
dem CSC eller noget i den stil...

Det var faktisk før TeleDK blev solgt, så det er ikke ligefrem nogen
nyhed ;-)

On Thu, 28 Oct 1999 08:20:02 +0000, Lennart Hansen
<sslug@sslug> wrote:

>Jeg er begyndt og undre mig over hvad USA egentlig har gang i men
>hendsyn til Danmark og Danskerne??? Der er noget med at USA ejere en hel
>del af Teledanmark, og Postdanmark skal sælges til americanerne... Det
>sidste nye jeg har hørt er at USA har købt, det firma der står for vores

Best regards

Peter Henriksen