Re: [MISC] USA indtager Danmark ??

On Thu, 28 Oct 1999, Lennart Hansen wrote:

> Nej måske ikke lige MD food, men hvad tror du at Superbrugsen, Kvickly
> og hvem der nu er med til det der "rabat kort" ting, du fremviser når du
> køber en ting sådan stæder... ved?

Det eneste der bliver registreret er antal kroner man har købt for, heraf
hvor mange af disse er økologiske varer -- det var noget jeg så deres
direktør sige i SAM-DATA's "Printeren" så vidt jeg husker. De sagde at de
bestemt IKKE HAR tænkt sig at gemme de data og laver noget avanceret "data
mining" på dem.

Erwin Andreasen   Herlev, Denmark <sslug@sslug>          UNIX System Programmer
<URL:http://www.andreasen.org>              <*>              Goodbye, Richard!