Re: [MISC] USA indtager Danmark ??

Lennart Hansen <sslug@sslug> writes:

> Ja, dette har ikke meget med computer og især ikke linux at gøre, men
> dette er jo en misc mailinglist så jeg regner ikke med at det gør noget
> jeg poster denne mail....

Skulle vi så ikke prøve at holde det i
alt.conspiracy.black.helicopters fremover?

Jeg har ikke noget imod alt udenomssnak men så snart det begynder at
være konspirations tanker eller politik sa kan man hurtigt nå at fylde
lange tråde ud uden indhold.

Lad os i det mindste holde et minimum at rellavans for sslug.

[
  Eller jeg kunne bare nøjes med at læse sslug.møde
]

--
I congratulate you. Happy goldfish bowl to you, to me, to everyone,
and may each of you fry in hell forever.