Re: [MISC] USA indtager Danmark ??

> Men for mig virker det ikke helt tilfæliigt at der kæbes Telefon
> selskab, Post system, og personnummer register, det er stort set ALT
> hvad der behøves for at "overvåge" danskerne, post kan læses, telefon
> samtaler kan lyttes og perssonnummer kan bruges til at finde info på
> folk....

Det er jo ikke det samme firma der køber sig ind i danmark. Det er
forskellige firmaer der lever af at udbyde service opgaver. De samme
firmaer tilbyder og løser givet vis opgaver for andre
firmaer/lande/samfund verdenen over.

> Der er suspect...
de kan ikke læse din post, da du kan se hvis den har været åben. Det er
anderledes med email, men her kan du kryptere emails. (bemærk, at det
muligvis er omsonst med kryptering, da de altid kan brute-force og knække
koden alligevel, skulle de have computere der er hurtige nok).

> Jeg kunne forstå hvis det var MD food eller sådan noget der blev opkøbt!
> Men det indeholder jo sikker kun info om danskernes forbrugs vaner hvad
> angår mælk og ost...

ikke de enkeltes forbrug.

ion++