USA indtager Danmark ??

Ja, dette har ikke meget med computer og især ikke linux at gøre, men
dette er jo en misc mailinglist så jeg regner ikke med at det gør noget
jeg poster denne mail....

Jeg er begyndt og undre mig over hvad USA egentlig har gang i men
hendsyn til Danmark og Danskerne??? Der er noget med at USA ejere en hel
del af Teledanmark, og Postdanmark skal sælges til americanerne... Det
sidste nye jeg har hørt er at USA har købt, det firma der står for vores
Personnummer register... Hvad pokker skal USA med det ??? Vil de
registere hele verden i en kæmpe Database eller hvad ?? Er det FBI der
skal have opgraderet deres database over mennesker i Danmark eller hvad
?? Jeg syntes der er ved at gå for vidt !!!

Jeg vil gerne gøre andre meninger om dette emne, elevtuelt om der er
nogle andre ting USA har opkøbt jeg ikke har hørt om...

Men damn... Der er noget galt i Danmark !

--

	MVH
		Lennart Hansen