Re: [MISC] Et spørgsmål, til venlig orientering ->LÆS LIGE DETTE!!!!!

Troels Arvin wrote:

> Bare noget _rigtig_ møg, at det er børnehave-partiet, der fremsætter

Nu er der flere ting jeg er enig med Kim Behnke om. Det samme gælder
Keld Albrechtsen, men det betyder vel ikke at jeg er enige med dem
i det fleste ting.

Behnke's spørgsmål er nu kommet på listen, og dermed må man forvente
at de fleste af de 179 medlemmer af folketinget har læst spørgsmålet.
Der er i det mindste nogen der tager os alvorligt.

> forespørgslen. På den måde vil det næppe blive taget alvorligt,
> tværtimod.

Forskningsministeren skal besvare det spørgsmål Kim Behnke har fremsat,
om hvad hendes (Birthe Weiss) holdning er. Her må man forvente at
hun tager sin egen holdning alvorligt. Jeg forventer ikke at hendes
holdning, vil være for en amerikansk harmonisering, for at drille
Kim Behnke.

Godt der er nogen der tager softwarepatenter alvorligt.

--
best regards