Re: [MISC] Et spørgsmål, til venlig orientering ->LÆS LIGE DETTE!!!!!

On Mon, 25 Oct 1999, Troels Arvin wrote:

> [...]
>
> Bare noget _rigtig_ møg, at det er børnehave-partiet, der fremsætter
> forespørgslen. På den måde vil det næppe blive taget alvorligt,
> tværtimod.

Jeg har i den anledning skrevet til Chistine Antorini, der er IT-politisk
ordfører i SF, om at lægge pres på regeringen fra den anden side - og for
denne ene undtagelse at tage Hr. Kim Behnke alvorligt.

Er der nogen der gider at skrive til andre IT-politiske ordfører om at
presse på for et fornuftige svar fra forskningsministeren ?

Mvh
 /\ ,_  _|,_ _  _  _,  |¨) _  _ |_   Marius Simonsensvej 7, 2.tv
/¨¨\| )(_|| (-'.-|`-,  |¨).-|(_ | )  8200 Aarhus N,      Denmark
Don´t fear the penguins.   abach mail1.stofanet.dk / aba tbit.dk