Re: [MISC] Grrr!

Mogens Kjaer wrote:

> Er det kun mig, der har været så åndssvag at skrive mit
> fax nr. i min signatur, som nu har modtaget en spamfax fra FONN
> med tilbud på et gratis operativsystem til 300 kr?

Jeg har kun set dig skrive din fax i signatur, så ja :)
Jeg har ikke modtaget spam-fax, men jeg har heller ikke fax i sign.

Jeg anvender mgetty/sendfax pakken, og indgående fax koster
ikke penge før jeg udskriver dem.
Jeg havde dog engang et problem med et firma der sendte
til det forkerte nummer (dvs. mit), men en fax-retur med beskrivelse
af problemet fik det til at ophøre.
(og forklarede vel hvorfor deres firma-tøj bestilling ikke kom frem...)