Re: Sv: [MISC] FUD á la carte

> Seriøst, Emacs udgør et glimrende IDE, og jeg kan
> ikke forestille mig,
> at der ikke er virkeligt god understøttelse for
> Java.
>
> Martin

Det ER Emacs god til! Specielt hvis man bruger
Emacs/JDE (sunsite.auc.dk/jde) og til formatting
Jindent (www.c-lab.de/~jindent). Ellers hvis man skal
have noget JBuilder-like, så kan man jo kigge på
netbeans (www.netbeans.com) .. den er vist med i RH
6.0 (jeg ved det ikke - jeg kører SUSE).

Klaus

=====