Sv: [MISC] FUD á la carte

Hej Med Jer,

At Gartner Group åbenlyst lægger navn til den slags FUD er
... <beeep> utroligt !!!

Microsoft må efterhånden _Virkelig_ være på hælene - OG det kan
jeg godt forstå. Den Extendede Dos-Shell kaldet Win98 er jeg SÅ
træt af ... Jeg måtte igår aftes bruge 1 time på at gen-installere skidtet
(Udvikler til platformen!!!)
OG jeg kan stadig ikke få min Visual J++ 6.0 (anskaffet sammen med
Visual Studio 6.0 Enterprise !!!!!!) til at trille.
(Installationen af denne pakke tog livet af ALT Java i IE5.0 !!!)

Hvordan kan de mennesker dog sælge det L<beep>T?

Så nu er jeg ved totalt at skippe M$ som udviklingsplatform !!!
Hvilke andre alternativer findes der til M$ baserede JAVA IDE'er.
(JBuilder er på forhånd diskvalificeret !)

Jeg vil have noget stabilt til Linux !!!

Ups - Jeg røg lige ud ad en tangent!! Sorry ... men oven på en aftens
voldsomme kvaler pga en syg platform er min tolerance tærskel over
M$ FUD MEGET LAV!

Tilbage til Gartner Group !
Er der nogen som vil kunne angribe de tre nævnte webposts ?

Desværre er Gartner Group nogle af de virkelig tunge drenge i
IT-Beslutningstagernes bevidsthed!!!
Derfor ser jeg dette angreb som et af de mest alvorlige !!!
Bliver der evt. koordineret med andre LUG'er.

De bedste hilsner

/Morten