Re: [MISC] 2 prob. soffice og NIS

On Wed, 13 Oct 1999, Rasmus Berlin wrote:

|1. problem:
|Jeg skal køre Star Office som flere forskellige brugere. Jeg vil gerne have
|soffice liggende lokalt for hastighedens skyld (er det ikke langsomt at køre
|det over netværket?)
|Jeg har installeret soffice, men kan kun starte det som den bruger, som jeg
|installerede det med. Jeg skal vel ikke have hele soffice liggende 10
|gange!?! Jeg skal bare alle brugere til at have hver deres konfigurations
|filer og starte selve programmet fra det samme sted (ex. /usr/Office51)
|Hvordan skal jeg gøre det?

star office kan installeres med en /net.
så har du en "master" version liggende på maskinen, i /usr/local
eller noget i den retning.
og når du installere for brugere, kommer der kun lige lidt personligt
ekstra i deres hjemmedir.

der står mere om det i den hjælp som findes i starten af install
programmet.

--
Mvh
   Kevin Ilchmann Jørgensen