Re: [MISC] Hosting af web site på linux server

> Jeg har min site på www.wiktor.dk som hoster gratis! De kræver ikke
> noget til gengæld (du skal dog spørge før du putter comercielle
> bannere på siden). Du har adgang til cgi/php/database/virtualdomains
> og en del andre ting. De kører forresten pt Debian. :)

Vil det rent faktisk sige at man gratis kan få sin hjemmeside
inklusive PostgreSQL og php3 adgang, eller skal man betale for SQL
adgang??? Er det uden bannere og andet sjov, og hvordan klarer de sig
i så fald økonomisk (det koster jo trods alt penge at køre
denslags)???

Det tekniske kender jeg ikke så meget til, men jeg kender nogle af dem som administrerer wiktor.dk. Jeg har selv en account der. De er helt ok! Det er ihvertfald gratis for enhver pris! ;-) Debian forever!
Før i tiden var serveren lidt langsom og ustabil (pentium 90 som stod på handelskole eller noget, mener jeg). Men det er der blevet rettet op på.

Mvh.
Finn Kettner.
PS. Jeg vil hellere spørge en bruger end administrator, da jeg mener
at du nok vil give et mere subjektivt svar :-).

Når det drejer sig om wiktor.dk, kan du sagtens spørge en administrator.