Linux - Friheden til at vælge.

Der er et eller andet galt med kap. 3: Kom i gang med den grafiske
grænseflade. Jeg har downloadet filen linuxbog.tgz. Når jeg i
Netscape  klikker på "Kom i gang med den grafiske grænseflade"
(filen gui.html) starter der en så voldsom aktivitet på disken, at
jeg ikke kan foretage mig noget som helst med musen, ikke engang
skifte til et terminalvindue og kille netscape. Jeg har også prøvet
at læse kap. 3 online på sslug, men med samme resultat. Med den
tanke, at netscapes cache kunne være defekt, har jeg slettet cachen.
det ændrede dog ikke noget.

Mvh
Jørgen Heesche