Re: [MISC] Apropos Debian

Frank Damgaard wrote:

> Den forstod jeg ikke helt, skulle debian rette/opdatere Redhat's pakker ?
> Det bedste de kan gøre er vel at publicere eventuelle rettelser/patches,
> men redhat må selv opdatere deres versioner og opsætning .
> Jeg kan næppe tro at Debian har beholdt eventuelle rettelser for sig selv ;
> og desuden  kildetekst og patches er jo til stede i Debian....
Problemet med cron, er at Poul Vixie for flere år siden stoppede med
at vedligeholde softwaren, så der har ikke været et centralt sted man
kunne reportere fejlen, men for eksempel rettede caldera fejlen da
debian folkene fandt den for ca. 2 år siden.
Hvis nogen nu undrer sig over at debian 30/8 releasede en securityfix
om cron, så skyldes det at problemet hos redhat fik folk til at
checke koden en gang til, og så fandt man flere fejl.

--
MVH / Best Regards
Allan Jacobsen